עומדים לקיים אירוע בחיק הטבע או בחלל פתוח? זה הזמן להכיר את מגוון השירותים המקצועיים של חברת "כל כלי – השכרת ציוד לאירועים", המתמחה בין היתר בהשכרת אוהלים והתאמתם לכל אירוע ולכל מטרה.

אנחנו בחברת "כל כלי" השכרת ציוד מעמידים לרשות כל אחד ואחת מכם, ניסיון מקצועי רב שנים לצד אוהלים בכל גודל ולכל מטרה. השילוב בין הידע המקצועי שלנו לבין רשימת הציוד העומדת לרשותנו, מבטיחה לכל אחד ואחת מכם, התאמה אידיאלית בין צרכי האירוע שלכם לבין הפתרון המקצועי והאיכותי המוצע על ידינו. כיום, מהווים אוהלי האירועים השונים, פתרון אידיאלי למגוון נרחב של צרכים המותאמים בעיקר לאירועים המתקיימים בשטחים וחללים פתוחים. שירות השכרת אוהלים המוענק לכם על ידינו, מאפשר גם לכם ליהנות מהיצע בלתי מוגבל של רעיונות ופתרונות הצללה, וכמו כן, ליהנות מהיצע איכותי, מגוון ומעוצב של אוהלים המיועדים לכל צורך ולכל מטרה.

האוהלים העומדים לרשותנו, הם אוהלי איכות. המיוצרים מהחומרים האיכותיים ביותר, ומותאמים לכל גודל בו תבחרו.

השכרת אוהלים לכל אירוע
אנו בחברת כל כלי מתמחים בהשכרת אוהלים לכל אירוע, כיום השכרת אוהלים הינו פתרון מצויין לשלל רעיונות ואירועים, אוהלים למסעדות או לאירוע בחוץ. בעצם בעזרת אוהלים אתם יכולים ליצור לעצמכם כמעט כל סוג של אירוע הצוות של כל כלי יוכל לענות על כל השאלות וביחד נמצא את הפתרון המושלם.אנו מתמחים גם בהקמת כל סוגי הבמות ועל פי תאום עם הלקוח השכרת במות מאפשרת ליצור אירוע יוצא דופן

שירותי תכנון הקמה ופירוק
בנוסף, תוכלו ליהנות משירותי הקמה ופירוק במקום בו מתקיים האירוע. אנחנו בחברת כל כלי מעמידים לרשותכם צוות טכני מקצועי ומיומן, אשר ירכיב עבורכם את האוהל הנדרש בזמן הקצר ביותר, ובמסגרת הקפדה יתרה על כללי הבטיחות השונים. במקביל לשירותי השכרת אוהלים, תוכלו ליהנות גם ממגוון נרחב של פתרונות הצללה המיועדים בעיקר לאירועים המתקיימים במהלך שעות היום והצהריים בחלל הפתוח. פתרונות ההצללה שלנו, מבטיחים לכם אירוע מוצל, נעים ומהנה, וכל זאת תוך כדי מיגון מקסימאלי מהשמש הקופחת.

אוהלים להשכרה של כל כלי
כחברה מקצועית, המתמחה בהספקת ציוד לאירועים, תוכלו להיעזר בנו לכל תכנון והפקת אירועי חוץ, החל משלב השכרת אוהלים לצורך קיום האירוע, דרך הספקת פתרונות הצללה ועד להשכרת מאווררים ועוד מגוון נרחב של פריטים שיהפכו את האירוע שלכם לחגיגה מהנה, איכותית ונעימה במיוחד בכל תנאי מזג האוויר. במידה וגם אתם עומדים להפיק אירועי חוץ, ובמידה וגם אתם רוצים ליהנות מאוהלי האיכות המקצועיים ביותר בישראל, זה הזמן להכיר מקרוב את מכלול השירותים המקצועיים שלנו!

צריכים ייעוץ? מחפשים מוצר ספציפי? חייגו אלינו - 03-9380893