מפיקים אירוע בלתי נשכח? מחפשים שירותי אירוח מתקדמים שיאפשרו לכם להגיש את מנות הכיבוד באירוע בצורה ההולמת ביותר? זה הזמן להכיר את מכלול השירותים המוצעים לכם על ידי חברת כל כלי המתמחה בין היתר בשירותי השכרת צלחות, כלי הגשה, מערכות סכו"ם וכוסות לכל אירוע ובכל כמות נדרשת. אנחנו נספק לכם את הצלחות המהודרות, הנוצצות והמבריקות ביותר, וכל זאת, על מנת שכל אחד ואחת ממבקרי האירוע יוכלו להתענג על מנות הכיבוד העשירות שלכם בצורה הראויה וההולמת ביותר. שירותי השכרה של צלחות מיועדים בין היתר לחברות הפקה, חברות קייטרינג, שירותי הסעדה ואירוח, אולמות וגני אירועים, מפיקים עצמאיים וכל אדם פרטי המתכוון להפיק אירוע כזה או אחר.

היצע הצלחות ומגוון השירותים
היצע הצלחות העומד לרשותנו הינו מגוון ומרשים, והוא מאפשר לכם ליהנות ממגוון נרחב של צלחות המיועדות לכל מהלך האירוע, החל מצלחות אירוע במהלך קבלת הפנים, דרך צלחת להגשת מנות ראשונות, מנות עיקריות וסלטים ועד לצלחות מהודרות להגשת מנות אחרונות וקינוחים.

השכרת צלחות הינו שירות נוסף המוענק לכם על ידינו, וגם הוא מתבצע לאחר שיועצי האירוע מטעמנו למדו להכיר את אופי האירוע שלכם, צרכי ומטרות האירוע וכמות המשתתפים בו. יועצי האירוע המנוסים והמקצועיים שלנו, יסייעו לכם להרכיב את סט האירוח המושלם, החל מבחירת סוג הצלחת ועד לבחירת מערכות הסכו"ם, הכוסות וכלי ההגשה התואמים.

כל הצלחות המסופקות לאירוע שלכם, מגיעות לאחר שירותי שטיפה והדחה מקצועיים, דבר המאפשר לכם ליהנות מצלחת נקייה, מבריקה ונוצצת. אצלנו בחברה מקפידים על היגיינה וניקיון, ומאמינים שחווית אירוח מושלמת מתחילה בניקיון כל צלחת וצלחת. הצלחות המהודרות שלנו מגיעות למקום האירוע בזמן אותו אתם בוחרים, ונאספים משם רק לאחר סיום האירוע.

צוות מקצועי מטעמנו נמצא במקום האירוע לאורך כל האירוע, ודואג לספק לכם בזמן אמת כל דרישה ובקשה. במידה וגם אתם מקיימים אירוע בקרוב וזקוקים לשירותי הגשה, זה הזמן להכיר מקרוב את כל האיכויות המקצועיות הממתינות לכם בחברתינו.

צריכים ייעוץ? מחפשים מוצר ספציפי? חייגו אלינו - 03-9380893