מפיקים אירועי חוץ או פנים ומחפשים אחר פתרונות ישיבה מקצועיים? זה הזמן להכיר את מכלול השירותים המקצועיים של חברת "כל כלי – השכרת ציוד לאירועים", המתמחה בין היתר בהתאמת שולחנות לצרכי אירועים פרטיים ועסקיים כאחד. אנו מעמידים לרשות כל אחד ואחת מכם, מגוון נרחב של שולחנות אירוע להשכרה, החל משולחנות גבוהים או נמוכים, דרך שולחנות מרובעים, מלבניים ועגולים, ועד לשולחנות בר ושולחנות המיועדים להגשה עצמית (בופה). היצע השולחנות המגוון שלנו לצד הידע המקצועי והניסיון הרב תחומי שלנו בהספקת כל הציודים הנדרשים להפקת האירוע המושלם, מאפשרים לנו להבטיח לכם: שירות, איכות ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר.

דגמי שולחנות להשכרה
בין יתר השולחנות המוצעים להשכרה על ידינו תמצאו:

שולחן מרובע בגודל 1.60*1.60 מטר, המיועד ל-10 איש

שולחן עגול בקוטר של 1.60 מטר, המיועד ל-10 איש

שולחן עגול בקוטר של 1.20 מטר, המיועד ל-8 איש

שולחן עגול בקוטר של 0.80 ס"מ, המיועד ל-4 איש

שולחנות בופה בגדלים שונים

שולחנות בר עגולים או מרובעים בגבהים משתנים

ועוד מגוון נרחב של שולחנות המותאמים באופן אישי לצרכי האירוח השונים שלכם.

השכרת שולחנות – חברת כל כלי הפתרון המושלם לכל אירוע
אנחנו בחברת כל כלי נאפשר לכם ליהנות מהשכרת שולחנות בכל כמות, בהתאם לצרכי האירוע שלכם, ולכל כמות אורחים נדרשת. שירותי השכרת שולחנות שלנו מיועדים לכל אחד ואחת מכם, בין אם מדובר בחברות הפקה ומפיקים עצמאיים, ובין אם מדובר באנשים פרטיים המעוניינים לקיים ולערוך אירוע מכל סוג שהוא.

יועצי האירועים מטעמנו, מעמידים לרשותכם ניסיון רב תחומי בארגון, תכנון והפקת אירועים. הצוות המקצועי שלנו, מתמחה לא רק בהספקת הציוד לאירוע, אלא גם בהעמדת השולחנות, התאמת המפות וכלי ההגשה, ועוד מגוון נרחב של שירותים מקצועיים. במידה וגם אתם מחפשים אחר פתרונות אירוח מקצועיים, דקורטיביים ואיכותיים במיוחד, זה הזמן להכיר מקרוב את מכלול השירותים המוצעים לכם על ידי חברת כל כלי. רק אצלנו תוכלו ליהנות מכל פתרונות האירוח במסגרת השכרה של ציוד מקצועי ופונקציונאלי לכל אירוע ואירוע. השירותים המקצועיים שלנו מוענקים בכל רחבי המדינה.

צריכים ייעוץ? מחפשים מוצר ספציפי? חייגו אלינו - 03-9380893