עומדים לקיים אירוע פרטי או עסקי בזמן הקרוב? רוצים להעניק לאירוע שלכם טאץ' דקורטיבי ומרשים? זה הזמן להכיר מקרוב את מגוון השירותים המקצועיים המוענקים לכם על ידי חברת כל כלי המתמחה בין היתר בשירותי השכרת מפות ומפיות לכל אירוע. אנחנו בחברת כל כלי, נתאים עבורכם את המפות והמפיות, וכל זאת, תוך כדי התייחסות נקודתית לאופי האירוע, מטרותיו, סגנון ההגשה במהלך האירוע, ומעל הכול, הטעם והסגנון העיצובי שלכם.

היצע המפות והמפיות העומד לרשותנו, הינו רחב ומגוון, והוא כולל בין היתר מפות ומפיות מבד. המפות והמפיות שלנו מגיעות בכל צבע שתבחרו ובכל כמות נדרשת. בין היתר תוכלו ליהנות ממפות בצבע מלא, מפות עם עיטורי זהב וכסף ומפיות מהודרות ויוקרתיות במיוחד. יועצי אירועים מטעמנו, יעזרו לכם לבחור בין ההיצע הנרחב, ויאפשרו גם לכם ליהנות ממפות ומפיות המותאמות לצרכי האירוע הפרטי או העסקי אותו אתם מפיקים.

לאחר כל אירוע, מפות ומפיות הבד האיכותיות שלנו, עוברות תהליכי כיבוס מקצועיים, המאפשרים לכם ליהנות ממפות ומפיות נקיות, מבריקות וכחדשות. הניסיון המקצועי שלנו לצד ההיצע הנרחב של המפות והמפיות העומד לרשותנו, מאפשר לכל אחד ואחת מכם, ליהנות מעיצוב שולחנות מרשים, יוקרתי ומהודר. אנו מתמחים בהספקת כלל הציודים הנדרשים לצרכי הפקת האירוע המושלם, לרבות, השכרת מפות ומפיות בכל כמות נדרשת. במסגרת הזמנת מפות לצרכי האירוע, תוכלו ליהנות גם משירות השכרה של שולחנות, כיסאות, פינות ישיבה, כלי הגשה ועוד מגוון נרחב של פתרונות אירוח מעוצבים, איכותיים ופונקציונאליים.

במקביל לשירותי השכרת הציוד, תוכלו להיעזר בידע המקצועי הרב תחומי שלנו בתחום הפקות האירועים, וליהנות מייעוץ מקצועי בנוגע לעיצוב שולחנות האירוח במהלך האירוע שלכם. במידה וגם אתם עומדים להפיק אירוע פרטי או עסקי בזמן הקרוב, ובמידה וגם אתם רוצים להעניק לאירוע שלכם את הטאץ' הדקורטיבי המרשים ביותר, זה הזמן להכיר מקרוב את מגוון סגנונות העיצוב המתאפשרות באמצעות המפות והמפיות של החברה שלנו.

השכרת מפות ומפיות לאירוע שלך
אצלנו בחברת כל כלי ניתן למצוא את כל סוגי המפות והמפיות ולהתאימן במיוחד לאופי האירוע שלך.

צריכים ייעוץ? מחפשים מוצר ספציפי? חייגו אלינו - 03-9380893